måndag 2 september 2013

Västerbotten.

Här kommer det lite bilder från jakten i Västerbotten.
 
Några bär som ni gärna får hjälpa mig att art bestämma.
 
En bira och jakt journalen är aldrig fel.
 
Bär plockarna har lämnat myggmedel efter sig.
 

Min boning, hur fint som helst.
 
En vy över markerna.
 
 
Jag har även några filmer som jag ska försöka att ladda upp under veckan. Som sammanfattning kan man kalla veckan för lyckad även om dreven gärna hade fått vara lite längre, men jag har talat med lita jägare och det låter som att det har varit lite trögt över lag. Jag släppte fyra dagar på raken och det ledde till sju upptag, så hare finns det. har redan börjat att smida på min nästa resa dit upp. Även positivt att Kelly klarade fyra dagar i värmen utan krämpor eller blessyrer och hon mattades inte heller nämnvärt. Hade varit trevlig om några fler rapporterade i min gästbok hur hösten har startat för er.
 
 
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar