tisdag 20 augusti 2013

Släpp

  


släpp 3.

Släpp 05,55 slag 06,00 upptag 06,05. Efter ett kort slagarbetae reser hon, drevet går ganska snabbt till en väg. Går på vägen 2ggr på kort tid sedan en tapp på ca 15 min sedan hittar hon av hoppet, då är hon 900 meter från mig så jag hör inte, sedan drar drevet ca 2km ytligare och slutar då i denna stora grusgrop. Jag får ta bilen och köra en ganska lång omväg och kommer fram till gropen kvart över sju, besluta mig då för att avbryta. Jag är ganska säker på att det var en hare, blev lite kort dag men det är tidigt på säsongen. Tror att vi tar kojjdag i morgon så provar vi lyckan igen på torsdag.


1 kommentar:

  1. De är till å gå stort såhär i början på säsongen...
    Imorrn ska jag försöka hitta en å sätta fart på, men är så varmt så jag får nog inte springa nåt mycket, har lagt in din sida på min blogg och på stovarevnorrland.se förresten.
    / Iso

    SvaraRadera