onsdag 21 augusti 2013

 

Gästbok.


Känns lite konstig en sån här dag att man inte är i skogen när det  är första dagen som man får släppa å då sitter man inne. Fast lite har jag gjort som Jonas har upptäck så har jag gjort en gästbok, eller jag å jag min dotter har hjälpt mig att göra en Gästbok, eller hjälpt å hjälpt det är hon som har fixat så att det nu finns en gästbok på min blogg. Och där vill jag naturligtvis att ni ska skriva en komentar. Det var lite roligt att just Jonas skrev för jag känner inte honom men det är så att jag faktiskt hade en av hans avkommor under luppen redan våren 2012 och han heter Liljaskogens Urax, det var före det att jag blev delägare i av Njuranskog men för den delen är han inte helt bort räknad. Så jag får hoppas att Jonas kan hålla mig under rättad i hans fram far i skogen och kanske kan fixa mig en bild på Urax. jag tycker det är sådana unga hanar som han som borde komma in i aveln. han har ju även en syster som redan är champion. Bilden som jag har lagt in i dag är från mitt prov i Kolåsen ett mycket trevligt prov som jag kan rekommendera få se om jag hamnar där i år igen. i morgon blir det släpp i alla fall. och glöm inte Gästboken!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar