lördag 9 augusti 2014

Vila.

Vila.

Man kan ju börja undra om bloggaren har lagt igen korkgluggarna. Men så är inte riktigt fallet, en lever jag. Denna sommar har varit varm och torr så cykel träningen har blivit lite lidande, men nu känns det som att det börjar svalna lite på nätterna. så i morse blev det en tur på hojen. Annars så har det inte hänt så mycke på fronten, för utom att jag krupit till korset och börjat med Facebook, Så nu kan man ju gå in och bli vän med mig där, Vore lite kul och se vilka som följer mig och Kelly här. Har varit i kontakt med en hanhunds ägare som heter Anton Nilsson och har en hund som heter Trittbergets Pöjk. Han är en av de hanar som kommer att bli aktuell för parning fram på våren. Kommer att se ut minst två hanar till, se får vi se vilken det blir. Men så vit jag vet så var Anton och Pöjk intresserad att para med Kelly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar