tisdag 18 mars 2014


DIPLOM.


Diplom.

Ja tiden går, fast för mig går det alldeles för långsamt just nu. Känns som att jakten tog slut den där dagen som hon skadade sig, men så är det i bland. Eftersom att ungarna nu flugit ut så hade vi ett rum över, och det har nu blivit mitt skrytrum där jag kan hänga mina diplom från diverse prov och utställningar, det är väl inte så många men det är en bra start. Som en del vet så är jag inne på min tredje stövare. Hur vida det blir någon fler får tiden utvisa, var faktiskt på gränsen även nu senast när jag skaffade Kelly, tycker att den här verksamheten är i lite utförsbacke, men nog om detta. Man kan ju undra hur det har gått för de hanar som jag plockade ut i min lilla hanhundslista? Tänkte att jag skulle kolla upp det och återkomma under veckan.

Som synes så har det ramlat ned en del snö här i Ånge, Det tänker vi naturligtvis utnyttja. Hur det går till får ni fantisera över för det kommer inte att rapporteras på denna blogg. Ser att det börjar ramla in lite valpannonser, vi får hoppas att det är många fler som planerar att para, för er som är på jakt efter valp så gäller det att ligga i om man inte skall bli utan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar