tisdag 24 september 2013

 

Video.

 
Idag har vi vilodag, igår när vi kom hem visade hon lite hälta på ett bakben, skrek till när hon skulle kliva ur korgen, jag började befara det värsta när jag klämde på hennes baklår skrek hon till. Men nu till morgonen verkar allt vara bra igen, vi har gått en morgon promenad utan problem och hon hoppar i och ur korgen som vanlig, skulle kunna vara en sträckning. Men vi kommer att ta en vilodag till för jag vill inte riskera Västerbottens resan, avresa kommer att bli söndag morgon och räknar att bli kvar till och med torsdag. Idag har jag laddat upp en film snutt på när haren kommer och ska tillbaka från den 1,7 km långa utflykten, jag var 100% säker på att det var en räv, som man kan se så är dom lite olika rädd en hare, ibland sticker dom för minsta rörelse för att nästa gång inte ens väja för en hel bil. Om man går in på kugghjulet på videon så kan man ändra upplösning så har man hög uppkoppling så kan man välja högsta upplösningen så blir det bättre bild, tyvärr så var Kelly lite efter när haren kom så hon blev inta med idag. Hade varit roligt om det är några fler som komenterar och som skriver i min gästbok, man vill ju ha lite feedback eftersom att jag inte vet hu många som läser min blogg, och nu ska man inte behöva skriva någon konstig kod för att lägga in en komentar. Jag tänkte börja göra en hanhunds lista här på bloggen där jag tänkte lägga in hanhundar som jag skulle vilja se i vårens valpannonser. vet inte än hur den kommer se ut men det vore roligt om ni kunde hjälpa mig med hanar som ni äger eller som ni känner till och som borde platsa på min lista. Jag vill inte att hanarna är för gamla så helst inte födda före 2008, behöver inte vara röntgade men bör ha minst en 1:a öppenklass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar