fredag 6 september 2013

 

Släpp.

 

 

Släpp 11. släpp 05,50 kom på slag tämligen omgående men idag fick vi inte upp. Jobbade kanske en timma på slagen sedan gjorde vi en förflyttning för att vara tillbaka vid bilen 09,00 då var det redan +13 så jag bestämde mig för att inte fortsätta utan åkte hem. Har hört att det är flera som har svårt att få upp och vad det beror på vet inte jag, för mig var det andra gången i höst som jag inte fick upp fast hon gick på slag. Nu blir det två dagar älgjakt sedan två dagar arbete men på onsdag släpper vi i gen. Filmen är från Västerbottens resan, har forskat lite i hur man får bättre upplösning och det skall tydligen gå att ladda upp filmen först på tuben och sedan föra över den på sin blogg och därmed få bättre upplösning, får försöka att sätta min dotter på det projektet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar