måndag 26 oktober 2015

 SM LULEÅ 2015.


SM i LULEÅ 2015. Släpp 20.

Ja sug på den, tänk att jag har fött upp en stövarvalp som ska starta på Stövar SM. Känns helt galet. Thord, Cesar och jag sticker upp till Luleå tidigt Onsdag morgon, SM går Torsdag, Fredag. Kommer knappast att gå att sova.

Mitt i allt det här så har Kelly och jag varit till skogen, igår regnade det ganska mycket på morgonen men vi stack ändå ut, hon letade bra, men inga slag fanns att hitta, ett nytt släpp idag, -3 grader och Kelly letade bra, men den tränings hare som jag haft är som slukad av jorden, men den hare som vi hade upp förra veckan hittade vi. Men den springer mest väg och idag så tappade Kelly bort den ganska tidigt, sedan gick det en grusbil där så jag beslöt att koppla. vi gör ett nytt släpp i morgon på en annan mark.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar