fredag 8 maj 2015

DINO av Njuranskog.



VALPAR.


Dino av Njuranskog, han kommer att flytta till Bosse Hellbom i Njurunda. Han är född först av alla, det var Bosse noga med att få veta. Dino är inte störst å inte minst, ett problem är att han är så lik en av sina bröder så jag kunde inte plocka några gamla foton utan tog några dags färska. Han är ganska hög ljud å drar oftast igång kören. kraftfull o fint tecknad, hade kanske blivit mitt eget val. Bosse velade både tre och fyra gånger vem han skulle välja, men till slut var han tillbaka på ruta ett. Bosse köpte en hund av mig 2005, SEJCH Bozz, så det kändes kul när han redan för ett år sedan bestämde att han ville ha en valp av mig igen, han är ju ingen ungdom Bosse men jag vet var hunden hamnar och hur den kommer att få det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar