tisdag 12 maj 2015

DALLAS av NJURANSKOG.



VALPAR.

Sist men inte minst, brukar man säga. å här kommer sist men också minst. Dallas av Njuranskog. Han var länge minst men nu vet jag inte längre, är den som haft störst utvecklings kurva. och kan mycket väl bli en av de snyggaste. Jag sökte länge med ljus och lyckta efter en tjej som ville köpa en stövare. Och när jag nästan gett upp hoppet så ringde en tjej från Bricka i Hellsingland och undrade om hon fick köpa en valp av mig. Att hon sedan hade en kille med finnstövare så blev svaret ja. Hon heter Caroline Kykyri , så nu känns det som mina mål är nådd vad gäller valpköpare. Hur det kommer att gå för dessa valpar får tiden utvisa, Vad ska man då säga om Dallas, han är utan konkurrens den som äter fortast, har ett trevligt humör och kan som sagt bli riktigt snygg, målet med Dallas är att han blir mer meriterad än sambons finne.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar