fredag 28 februari 2014

 

Kompisar.

Kompisar.

 
Ja så var det sista dagen på jakten, och tyvärr så blev föret här så dåligt så jag beslöt mig för att skippa sista släppet på hare. Så här ser det ut hemma på min tomt, tror inte att jag har varit med om så lite snö en 28 februari. Vi får hoppas på lite nysnö så provar vi lite räv vad det lider. Den här veckan så hade jag lovat några ungdomar från skolan i Erikslund att dom skulle få hänga med på lite harjakt. Men den dag som passade dem bäst blev en arbetsdag för mig, så det blev till att ragga några som kunde ställa upp. Peter Rönnqvist kom med sin Iso, och Thord Hedman med SEJCH, NOJCH, RR Cesar ställer alltid upp. Jag hade varit ute och kollat efter spår på söndagen, men inte hittat några.
 
Hur gick det då för dom?? om ni följer dessa länkar så finns där bilder och ett mindre reportage om dagen.
 
 
 
Hoppas att det funkar annars får ni surfa in på Västernorrlands hem sida och kolla. Finns även läsning från dagen på Peters blogg.
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar