fredag 8 november 2013

 

Video.

 

Finns det något finare än en vit hare på barmark? Det ser ut som att Kellys rehabilitering går bra, för jag kan inte se att det skulle vara någe infektion i hennes sår. Vi skall tillbaka till Sundsvall i morgon på återbesök. Sedan blir det fortsatt vila, men jag kan ju inte sitta hemma å titta i taket utan det kommer att bli jakt med Bonuz, som tyvärr har kommit till skogen alldeles för lite i år. Eftersom att jag är fortsatt ledig till veckan så blir det släpp på måndag. Förhoppningsvis så få han axla bloggen i två veckor till och det vore roligt om vi kunde få till några film sekvenser med honom. Sedan skall jag börja att jobba lite på min hanhunds lista, där jag kommer att lägga in hanhundar som jag hoppas kommer in i aveln till våren, sedan blir det spännande att jämföra med de valpannonser som dyker upp och se ifall några av mina hanar finns med.
 
 
 
Har här lagt in en filmsnutt på onsdagens drevhare. Tyvärr blev vägen väldigt ljus så haren kan vara lite svår att se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar